Het komt steeds dichterbij... - Reisverslag uit Stramproy, Nederland van Casper en Sharon - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij... - Reisverslag uit Stramproy, Nederland van Casper en Sharon - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij...

Door: Casper en Sharon

Blijf op de hoogte en volg Casper en Sharon

08 December 2013 | Nederland, Stramproy

Dames en Hieere,
Jonges en Meagdjes,
Zoatmaale en zoatmaalinne,

Wij zullen gedurende 2,5 maand gaan rondtrekken door Argentinië en Chili. 3 januari zullen we aankomen in de hoofstad van Argentinië, Buenos Aires, waar onze reis gaat beginnen. De planning is om via de pampa's naar het zuiden te reizen en rond te trekken door het welbekende Patagonië. Vanuit hier zetten we onze reis voort omhoog door het langste land ter wereld, Chili. Uiteindelijk zullen we weer terugkeren in Buenos Aires, maar niet voordat we de aan Brazilië grenzende watervallen van Iguazu hebben gezien.

Hoe onze reis zal verlopen, kunnen jullie vanaf nu volgen via deze site. Vergeet je niet aan te melden voor de mailinglijst, zodat je meteen op de hoogte wordt gesteld als er een nieuw reisverslag is.

Alaaf!

• 04 Januari 2014 - 00:10

Marianne Vleeshouwers:

Nogmaals 'n goede reis. Ik zal jullie regelmatig proberen te volgen. Enne.... Weet je nog Sharon: als je op vakantie gaat, is dat leuk en goed en prima.......maar er moet wel wat educatiefs in zitten:):) ik geloof dat dit niet zal ontbreken aan jullie enerverende reis. See yah